Välkomna tillbaka. En vecka kvar till terminsstarten!

Hej alla och hoppas ni haft en fin sommar vad ni än hittat på. Hoppas också att ni sett alla fina hälsningar som några av er/ våra studenter skicka till oss från sina arbetsplatser som har relevans till utbildningen och som jag postat på facebook. Finns det någon mer där ute som gärna vill visa var hen jobbat med är det bara att maila mig.  Jag tackar och hoppas ni inspirerat andra studenter och kanske till o med nya som nu känner sig pepp för att börja plugga här.

Jag är här september ut!!! Den nya studievägledaren Nene Ormes kommer till terminsstarten och vi kommer jobba tillsammans hela månaden. Ni kommer hinna träffa oss båda.

Ha det gott och njut av sista lovveckan- sen jäkla vad det ska pluggas 😉

27 augusti, 2018