Vad gör ni nu för tiden?

Kära studenter!

Jag hoppas att ni också har en fin sommar. Här på institutionen är det lite sommarslött även om det för de flesta arkeologer och arkeologiskt intresserade är högsäsong just under sommaren. Det gäller säkerligen flera av er också. Så jag undrar: skulle ni vilja dela med er? Om ni gör något som har med er utbildning att göra, eller använder arkeologin eller kunskaperna härifrån till något (väntat eller helt oväntat) under sommaren får ni gärna ta en bild och skicka den. Tala om vad ni gör, hur ni hamnade där, och (väldigt viktigt) ge mig tillstånd i enlighet med GDPR att publicera bilden så pryder jag bloggen med era äventyr. Vi vill ju se vad våra nyaste kollegor har för sig därute!

(Skulle ni ha lust att bidra till institutionens framtida rekrytering med filmer, bilder, berättelser eller alumniporträtt får ni gärna meddela det också. Vi kommer under sommar och höst att jobba med lite filmmaterial för institutionens räkning och vill ha med våra studenter på så många sätt som möjligt.)

28 juni, 2019