Statement of purpose – Master application requirement

För att söka till vårt masterprogram, där ansökan går ut den 15/1, behövs det ett Statement of purpose. Det är ett brev där ni presenterar er själva och i den presentationen ska ni ha reflekterat över ett antal frågor. Såhär :

Statement of purpose (300 words)

We are looking for applicants with a strong fit with our programme profile. When writing your statement, think about the following questions: Why you want to attend this programme? In what ways can this programme enrich your educational profile? How does your educational background and/or professional expertise prepare you for this programme? What do you hope to contribute to our programme, and what research interests do you have?

Hoppas på att se er på masterkursen till hösten!

EDIT: Ert statement lägger ni sen upp tillsammans med era andra dokument på antagningssidan.

17 december, 2018