Sommarstängt på institutionen // The department is closed over the summer

Institutionen är stängd 29/6-10/8

Sommarens kortaste natt är förbi och nu börjar semestertider även här på institutionen. Från och med nästa vecka är institutionen stängd och det kommer att vara begränsat med möjligheter att nå personalen, så se till att få alla era ärenden behandlade så gott det går innan dess och annars är vi tillbaka i augusti med friska (hoppas vi) krafter och nya tag!

För alla eventuella frågor som inte hunnits med innan dess och inte kan vänta vänd er till centrala studievägledningen, antagningsavdelningen eller examensavdelningen respektive. Följ oss gärna på sociala medier också, för uppdateringar och annat. Vi finns på facebook och instagram.

The departmend is closed 29/6-10/8

Summer is well and truly under way and that means vacations start even for the staff here at the department. So if you have any questions or paperwork you need to get done, do it now. We’re back in time for next semester well rested and in good form (lets hope)!

For questions that can’t wait turn to the study guidance service, the university admissions, or the degree office. Consider following us on social media as well, even if some of the content is in Swedish. We are on Facebook and Instagram.

22 juni, 2020