Skriv- och studieträffar // Study and writing sessions

Få en studiegemenskap vid Studieverkstadens skriv- och studieträffar!

Varje tisdag hela vårterminen erbjuder Studieverkstaden dig möjlighet att delta i deras populära skriv- och studieträffar i Genetikhuset i Lund.

Till träffarna tar du med dig ditt studierelaterade material och får en arbetsplats, en social gemensam med andra studenter och tillfälle att rådfråga våra språkpedagoger.

Läs mer om träffarna och hur du anmäler dig på: www.lu.se/traffar-studieverkstaden

Get a study community at the writing and study sessions!

Join the Academic Support Centre’s popular writing and study sessions this spring. They take place every Tuesday at Genetikhuset in Lund.

Bring your study materials, get a workspace, meet other students, and consult language and study consultants.

Find all sessions and sign up at: www.lunduniversity.lu.se/academic-support-centre-study-sessions

28 februari, 2024