Antagningens första omgång och sen anmälan

Idag har antagningsbeskeden gått ut! Kanske är så att ångern slagit till eller inspirationen kom efter ansökningsdeadline var över? Det finns ännu tid att göra något åt saken: den 15/7 öppnar sen anmälan!

Det är inte alla kurser som har sen anmälan öppen, det hänger på hur många platser som finns att fylla och ifall det är troligt att det blir utrymme för fler studenter, men en anmälan som skickas in från fredag kommer att hamna i en turordningslista på reservplats och ifall studenter inte tar sina platser i anspråk vid terminsstart kommer vi att kontakta reserverna. Så vänta inte ifall du har nya planer – sök så fort det öppnar på fredag!

Lycka till.

12 juli, 2022