Ansökningen till VT25 har öppnat!

Det är bara vecka tre av höstterminen och det är redan tid att börja tänka på vårterminen! Eftersom hösten går fort och våren börjar redan i januari blir det såhär med ansökningsperioden. Gå in på antagning.se och gör dina val, och tänk på:

• Våra fortsättningskurser går bara på våren.
  • Vi har en ny 7,5hp-kurs i GIS på grundnivå där förkunskapskravet är en grundkurs i ett av våra ämnen och den är möjlig att läsa parallellt med andra kurser.
  • Våra digitala kurser på avancerad nivå har blivit omgjorda och har bytt ansökningskod, de heter nu ARKN24 och ARKN25. Antagningskrav är fullgjord kandidatkurs, så om du går kandidatkursen nu är det bara möjligt att bli registrerad på dessa efter att din uppsats är godkänd, men det går att söka dem. Det går inte att ha både den nya och den gamla versionen av kursen i sin examen så har du redan gått ARKN09 eller ARKN10 är detta inte kurser för dig.
  • Boka en samtalstid med studievägledare om du har funderingar kring upplägg av dina studier. Samtalstider går att boka i grupp för snarlika frågor eller individuellt.
  • Om du har frågor mot slutet av ansökningsperioden kommer det ett tillfälle på ert schema för sådana.
16 september, 2024